Monday 13 October 2014

My Angel Hannah Pencetus Berbisnes

Ni my darling angel yang buat i selalu melting.. Dengan senyum dan gelak tawa. She is such a jovial girl! Happy kat semua senyum. Ingat lagi masa holiday di Langkawi, she smiled at everyone in the flight sampai orang Arab kata you are so cute. Sejuk perut ibu mengandung.
Sekarang pejam celik dan 9 bulan berlalu dan Alhamdullilah My Breastfeeding Journey is awesome! Rezeki anak orang kata kan. 

Walaupun bekerja masih gigih pam susu untuk beri makan kepada anak. Susu ibu kan THE BEST IN THE WORLD!!!

Dan disebabkan kehadiran Angel Hannah dalam my life I terjebak dengan berbisnes Shaklee. Motif utama: nak be with her 24 hours, nak jaga dengan kudrat dan air tangan sendiri. Perjalanan bisnes bermula demgan modal RM75 dan TANPA PENYIMPANAN DAN PEMBELIAN STOK. Jadi bagi saya sangat berbaloi. Dengan berbisnes ini juga melatih saya dari segi rohani dan jasmani untuk bukan sahaja berdepan dengan cabaran berbisnes malah noleh diadaptasi dalam kehidupan juga.

Walaupun mahu berhenti kerja dari makan gaji, saya mahu bekerja dari rumah menjadi WORK AT HOME MUM (WAHM). Takdalah goyang kaki di rumah dan at least saya dapat memegang duit sendiri dan dapat meningkatkan ekonomi keluarga.

Jadi suri rumah berpendapatan!! Kita semua Supermak yang hebat! 

Thamks Hannah jadi pencetus semangat Mama dan thanks to my husband Asraf for supporting me.

Xoxo


Hubungi saya: SMS/Whatsapp: MAZ 0124755297|healthyglowing13@gmail.com|FB: Maz Asraf|

 *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment