Thursday 9 October 2014

Makan Collagen Powder lebih berkesan


Kolagen dan kecantikan memang sinonim dengan kaum wanita dan golongan lelaki yang metroseksual yang suka cantik dan bersih.
Saya pun tergolong! Dari dulu memang hantu kolagen, kinohimitsu, meiji, prune, sebut sahaja kolagen dan apa minuman untuk kecantikan memang saya cuba. Pernah juga hampir2 terbeli brand L**** kerana ada promotion dan murah tetapi seorang Pharmarcist beritau DONT BUY COZ IT CONTAINS PLASTICIZER THAN CAN CAUSE CANCER! Seram dengar terus cancel dan lebih berhati-hati dalan memilih kolagen. Ialah niat nak cantik kalau tersalah memang merana seumur hidup.
Alhamdullilah dipertemukan dengan Collagen Powder dari shaklee. Beli ini semasa Promotion buy 6 Free 1. Pelaburan yang memang menguntungkan. Bukan sahaja mengandungi kolagen dari sisik ikan merah, malah ada juga Elastin dari ikan merah, Vitamin B, Vitamin C, Lactobacillus acidophilus (bakteria baik untuk usus), ekstrak kerangan, ekstrak pfafia, ekstrak Camelia Japonica, ekstrak susu. Rasanya tidak hanyir seperti kolagen ikan yang lain. Berwarna kuning oren dan berperisa oren semulajadi.
Istimewanya bukan sahaja elok untuk kulit tapi untuk sendi lutut juga! 
The best time to consume ialah waktu pagi semasa perut kosong kerana masa ini adalah terbaik untuk kolagen diserap masuk ke tubuh. Caranya mudah, satu sachet dicampurkan dengan air suam, kacau dan minum..
Dah hari ke 8 saya amalkan, Alhamdullilah kulit rasa lembap dan muka seperti pakai foundation, pores semakin kecik dan parut semakin pudar. Memang best sangat tau sebab effectnya agak cepat kepada saya. Di samping itu saya juga makan Vitamin C sebagai penggalak pengeluaran kolagen lagi. Kesan lebih pantas, kulit makin cerah!!

xoxo

Hubungi saya: SMS/Whatsapp: MAZ |healthyglowing13@gmail.com|FB: Maz Asraf|

 *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment