Monday 1 June 2015

Pemakaian tudung serikan muka

Last weekend akhirnya juga rasa berehat bertiga dengan husband dan Hannah sambil kuat berjalan-jalan bersama. Bukan pergi mana pun hanya bersarapan berdekatan dengan rumah dan membeli barang dapur. 
Jadi kesempatan nak kuar ni I amik untuk pakai tudung bawal Aidijuma yang baru ni, Pink Safari. Memang perasan berseri muka, tambahan pulak sejak makan Vitamin C, Protein Shake dan Detoks supplement ni.
Hannah ni pun sekarang dah pamdai posing. Kemain.
Teringin makan roti canai melayu sebenarnya. Tapi nafsu ibu menyusu nak makan mihun goreng juga. Sedap sarapan kat gerai Kak Ton ni dan murah. Mana lagi nak dapat mihun goreng tak sampai RM3 dan roti canai RM1 kan. Tempat pun cozy siap beratapkan zink, relaks gitu seperti mood bercuti. Yess kat twpi mihun tu is my pill casing yang sentiasa i bawak kemana-mana. VITA LEA untuk tenaga dan elakkan I craving, B COMPLEX untuk buat Mood I lebih terkawal disamping itu sebab Hannah masih menyusu ia juga membantu sistem pergerakannya. Vitamin C pun i bawak tau untuk tingkatkan imuniti badan dan of course untuk elakkan sunsuria aktifkan jeragat kat muka I. 

Anak arkitek juga tu, time makan pun nak pegang pen macam ayah dia. 

Minggu lepas start mood nak bercantik-cantik dengan tudung baru dan pengambilan supplement yang konsisten rasa lebih yakin dan sihat.

Xoxo

No comments:

Post a Comment