Saturday 17 January 2015

Saya minum susu ibu sahaja!

Selepas saya putus susu ibu masa tu dalam umur 4 tahun saya tidak minum susu lembu untuk mendapatkan kalsium. Dalam rumah memang saya ni jenis tak minum susu. Meningkat ke umur 18 saya masih tak minum susu sampaikan mak saya risau dan belikan saya susu anlene. Yelah kata Mama tak nak saya jadi sepertinya ketumpatan tulang rendah, sakit lutut dan hidap osteoarthritis sepertinya. Mula-mula oklah minum tapi sebab rasa yang manis dan bau susu tu macam lembu saya memang tak lalu.
Kalaulah vita lea for children ini wujud masa saja kecil di Malaysia mesti mama dah bagi makan. Vita zlea for Children ini lengkap dengan 19 vitamin termasuk Vitamin A, Vitamin B, Vitamin C, Vitamin E, Kalsium, Iodine. Vitamin A yang terkandung dalam ini adalah untuk mengurangkan rabun pada kanak-kanak, Vitamin C sebagai peningkat imuniti badan dan etc. sekarang ni ramai kan budak-budak kecik pakai spek, penat dan tak fokus pada pelajaran disebabkan terlalu penat.
Beri sahaja sebiji Vita Lea Chewable ini setiap hari untuk kesihatan anak anda. Memang berbaloi tau.

Maz




No comments:

Post a Comment