Sunday 14 June 2015

2 hari yang bermakna buat saya!



Sabtu dan Ahad lepas saya telah menghadiri Shaklee National Conference! 1st time datang sebab tahun lepas masih dalam tempoh berpantang. Hari Sabtu hanya Hannah and I sahaja sebab Husband ada kerja.
Ni je yang semapt capture sebab pergi berdua agak handfull. Hehe. By the way we had great time mendengar sharing dari mereka yang telah berjaya. Memang rasa berasap dan bersemangat.

Hari kedua, husband follow kami.

Banyak sebenarnya yang boleh dipelajari daripada conference ni. Dan sememangnya bagi saya sebagai seorang distributor memang wajib menghadiri conference ni walaupun kita non qualifiers. 

Antara intipati yang dipelajari ialah mengenai KOMUNIKASI. Sebagai seorang distributor saya akui komunikasi bersama upline dan downline sangat-sangat penting. Bukan sahaja untuk mengenali karakter masing-masing malah dengan komunikasi ini juga kita dapat bertukar idea, berkongsi pandangan mengenai strategi berbisnes malah kami juga memotivasi sesama ahli dalam kumpulan.

Naik ke atas pentas dan tolong mengambil award dengan Mr Victor sambil dibisikkan olehnya You are Next Master Coordinator! Perrgghhh perasaan terbakar mendengar katanya. Naik stage dengan mengendong Hannah yang sedang tido nyenyak. 
Ni hah antara doorgift yang i dapat. 4 sachets of collagen, tumbler, YES pamphlet, car sticker dan wiven bag Shaklee.


Sebenarnya memang perlu sangat bagi saya untuk ke Shaklee National Conference ni bukan sahaja untuk mengambil aura dari mereka yang telah berjaya malah kita juga dapat mempelajari tips berjaya daripada mereka. 

Rata-rata yang telah berjaya tersiri dari golongan wanita. Bukan yng berkerjaya sahaja malah ada yang mempunyai latar belakabg seorang suri rumah. Bagaiman Shaklee Effect terjadi kepada mereka yang telah merubah segala kehidupan. Dari hidup susah kepada senang, daripada sakit kepada sihat. 

Main thing ialah Helping others!

Sekian.

Maz




No comments:

Post a Comment