Wednesday 25 March 2015

TEH O LONGAN UNTUK TENAGA


Hari ni I tapau longan kering ke ofis dan satu sachet CINCH ENERGY TEA MIX ke ofis. Selalu kita dok minum teh longan lah, sirap longan lah kan jadi hari ni I try teh longan. Beza ya i guna Cinch Tea dan TANPA GULA. Sebenarnya, ada sedikit kemanisan juga dalam air ni disebabkan manis dari longan kering ni. 

Cinch tea ni sebenarnya adalah gabungan ekslusif teh hijau, teh putih dan teh merah. Tapi colornya tak lah macam rainbow. Ia berwarna light brown. 

Cinch Tea Mix ni Ditambah dengan taurina  untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. Dan pilihan alternative terbaik menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh Tanpa gluten, tiada perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis Perangsang tenaga yang semulajadi dan selamat Meningkatkan metabolism. Jadi bagi mak macam saya ni sesuai sangat minum teh ni untuk tingkatkan tenaga untuk bekerja di siang hari. Letihh oo kalau tak makan supplement ni. I dah cuba dan rasakan perbezaannya!

Satu lagi jangan risau pasal kenaikan berat kalau minum teh ni setiap hari, sebab ia low kalori dan TANPA GULA, TANPA PERASA! Tambahan pula ia sesuai untuk you turunkan berat badan sebab ia juga bertindak sebagai agen detoks! 
Ada lagi, kandungan polifenol dalam teh ni jugak bertindak sebagai antioksida yang melindungi badan you dari radikal jahat serta melewatkan proses penuaan.
Selalu kalau nampak selebet dan kusam je tu memang you perlukan sangat teh ni tau!

Xoxo




No comments:

Post a Comment