Wednesday 19 November 2014

Be Full Woman Cantik!


Ramai dari kita yang hanya jaga kecantikan muka dan lupakan kecantikan dan kesihatan rambut dan tubuh. Sebenarnya kecantikan dan kesihatan ini adalah secara menyeluruh dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.
Tak naklah muka je bersih tapi rambut busuk dan dandruff bersepah bak salji turun ke bumi kan.
Jadi untuk rangkaian penjagaan rambut yang membantu menguatkan akar rambut, kurangkan dandruff, lembutkan rambut kita ada Pro Sante shampoo, conditioner


Untuk kecantikan luaran muka Enfusselle.  Untuk mencerahkan pigmentasi, maslaah parut dan jeragat, kulit kering dan berminyak boleh di atasi dengan penggunaan konsisten selama 3 bulan. 
Dan kajian telah dibuat, bagi yang menggunakan skin care ni selepas 28 hari, keanjalan kulit dan kedutan beransur pulih dan kukit kelihatan lebih muda!
Untuk kelihatan dan berasa muda dan memang saya sendiri telah rasakan keberkesanan dalam masa 5 hari ialah COLLAGEN POWDER! Memang tak dinafikan kajian yang dibuat kerana memang parut, jeragat beransur hilang dan kulit terasa lembut dan glowing! Kesan lain yang saya sendiri alami ialah tumit tak pecah dan lembut, pori muka semakin kecil dan pergerakan lutut yang lebih lancar! 

Jadi jom cantik dan sihat luaran dan dalaman!!

Hubungi saya: SMS/Whatsapp: MAZ 0124755297|healthyglowing13@gmail.com|FB: Maz Asraf|

 *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment