Friday 12 September 2014

KURUS TANPA MENAHAN LAPAR

Saya tahu ramai wanita kat luar sana yang nak alami perut buncit, peha besar, berat badan berlebihan. Situasi ini bukan sahaja membuat kita rasa rendah diri dan tidak konfiden malah akan aktiviti kita juga terbatas kerana sukar bergerak aktif. Saya tahu ramai yang bekerja dan tiada masa untuk bersenam tak pun rasa malas sebab dah seharian penat bekerja di ofis.
Okay sini ada beberapa tips yang boleh anda buat untuk membuang lemak-lemak di badan yang telah saya buat:

1) DETOKS
Detoks ini sangat penting bagi menyingkirkan toksin dan lemak yang dah lama bertapa dalam usus kita.  Pengambilan ALFAFA COMPLEX ini akan melembutkan najis serta menyingkirkan toksin dari badan melalui poo poo, kentut, sedawa, dan berpeluh. Selain itu, pengambilan Cinch Energy tea Mix juga bagus untuk tinggkatkan metabolisma badan, tingkatkan tenaga, detoks.Satu lagi penting proses detoksifikasi toksin ini, kerana toksin yang lama menempel di hati atau di sini boleh mendatangkan penyakit kepada kita.

Macam ALFAFA COMPLEX saya makan bila bangun pagi time perut kosong dan CINCH ENERGY TEA MIX saya akan minum seharian.



2) BAKAR LEMAK/PECAH LEMAK





Omega Guard bertindak sebagai pembakar lemak. Mengandungi minyak ikan dan kaya dengan DHA, EPA yang bersifat panas dan boleh membakar lemak dan kolestrol. Ia juga baik untuk kesihatan otak. Pengambilan 3 biji selepas lunch.
Lecithin diperbuat dari soy lecithin bertindak sebagai pemecah lemak. Ia juga baik untuk kesihatan neutrontrasmityer ke otak. Pengambilan 6 biji sehari.

Secara jujur saya lebih suka Omega guard kerana selain pengambilan 3 biji yang minima, ia juga berupaya mengempiskan perut dan membakar lemak si badan dengan pantas berbanding Lecithin.

3) BINA OTOT
                            ESP
               Cinch Shake

Jangan salah anggap! Bina otot bukan bermakna tangan anda jadi berketul-ketul seperti Malek Noor, jaguh angkat besi. Selepas proses detoks dan pembakaran lemak, pengambilan protein samgat penting supaya otot kita yang telah kehilangan lemak tidak menjadi lembik, supaya badan dan otot anjal!
Pengambila ESP yang rendah kolestrol dan tinggi protein. Sangat sesuat untuk sajian sarapan pagi. Pengambilan ESP juga bertindak sebagai milkbooster bagi ibu menyusu. Jadi sambil kurus sambil mendapat susu yang berkualiti.

Bagi Cinch Shake pula, terdapat 3 perasa iaitu Chocolate, vanila dan latte. Cinch Shake adalah antara salah satu yang terdapat dalam Program Cinch Loss. Berbanding dengan Cinch Shake dan ESP; pengambillan Cinch Shake lebih tinggi kadar leucine dan protein. Leucine diperlukan untuk membina otot supaya lebih pejal dan anjal..

Kenapa saya suggest ketiga langkah ini?

SUPAYA BILA ANDA KURUS BADAN ANDA CANTIK, ANJAL DAN TIDAK MENGGELEBEH! Saya dah juga dah dah hilang 17.5kg setelah beberapa bulan mengambil program ni dengan tanpa menahan lapar, pantang makan dan tanpa excessive exercise.

Maz

Hubungi saya: SMS/Whatsapp: MAZ 0124755297|healthyglowing13@gmail.com|FB: Maz Asraf|

 *produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment