Sunday 22 June 2014

START BRIGHT SERIES DAN BLOGGING DOR MILLIONAIRES CLASSES!!

Assalamualaikum! Sedar tak sedar dah nak puasa kita mext week kan. How time flies so fast! Baby pun dan 5 bulan. Wah sangat2 cepat masa berlalu sebab rasa macam baru je bersalin.😊
Ok untuk penutup tirai sebelum bulan puasa ni PAF telah membuat Start Bright Series Class 8 di Ours cafe, Bansar Sri Damansara. Dikelolakan oleh Sr Coordinator Fadlina Mokhtar dan supervisor Alia. Memang best,ada sentuhan mengenai planning, bonus dan intro blogging.
Cerita pasal blogging ni baru balik dari Class Blogging For Millionaires yang dikelolakan oleh Master Aishah sendir dengan bantuan Sr coor Kak Aini. I memang buta IT tu mmg wajib g class ni. Selain how to improve and make our blog attractive. Tips on how to write an attractive post, how to attract traffic, how to invite stranger read our blog, SEO mmg sgt knowledgable this class. So sangat tak rugi. Owwhh ya dapat goodie bag lagi tau dan dapat bergambar dengan sweet Master Aishah. Thanks you so much! Oowhh setiap orang perlu menulis impian bersama Shaklee. Dan ada masa kecemasan untuk tulis post di blog untuk 10 minit and i managed to read mine during class and dapat gift!!!

Tapi these classes hanya terbuka kepada ahli Shaklee yang bernaung di bawah group PAF dan LISA ja, so if berkenan di hati untuk menjana pendapatan dan mendapt financial freedom jom daftar sekarang!!
Happy bisnes, happy blogging!

Xoxo
Maz 0124755297|healthyglowing13@gmail.com

No comments:

Post a Comment