Tuesday 24 June 2014

Cinch Loss Program

Pihak Shaklee telah menjalankan berbagai2 kajian bagaimana untuk mengatasi masalah diet yang tidak seimbang dan tidak sihat seperti diet yoyo, green diet atau tidak makan karbohidrat. Sebagai rujukan nutrien yang diperlukan setiap hari adalah seperti pada piramid makanan.
Setelah 50 tahun membuat kajian demi kajian, pihak Shaklee telah membuat program diet sihat iaitu CINCH LOSS PROGRAM untuk membantu mereka yang ingin mengurangkan berat badan. Melalui program ini berat badan dapat diturunkan dengan lebih mudah tanpa perlu berdiet ketat. 
Bagaimana Cinch Loss Program bantu kurang berat badan secara sihat dan cantik?
Pengambilan CINCH ENERGY TEA MIX inj meningkatkan metabolisma badan serta percepatkan pembakaran lemak dan kalori di dalam badan serta memberi tenaga. Kemudian apabila lemak ini telah di bakar ia akan di detoks keluar melalui sistem perkumuhan seperti  pembuangan air kecil dan besar, peluh. Tetapi jangan risau toiket tidak akan menjadi rumah nombor dua anda ok. Kerana ia bukanlah julap atau ubat kurus.

CINCH SHAKE MIX adalah sumber protein SOYA NON GMO yang tinggi dengan Leucine untuk membentut badan, otot anda supaya jadi cantik dan tidak flabby. 

Ibu menyusu boleh ambil program ni jangan risau.

Jadi jom kurus dan sihat bersama saya.

MAZ 0124755297|healthyglowing13@gmail.com

No comments:

Post a Comment