Sunday 25 May 2014

Set Kecantikan

Wanita=Kecantikan, memang sinonim. Sapa yang tak nak cantik kan. Even lelaki sekarang pun dah pakai nak jaga kulit dan penampilan. Bagi saya setelah berpuluh tahun mencari skin care yang sesuai menjumpai jalan buntu sehingga habis wang ringgit habis untuk facial dan produk kecantikan. Hasilnya once stop skin jadi tak elok balik, dan kulit saya jadi 'imun' cpt dgn produk.
Setelah bt research sikit, baru tau nak kulit betul- betul cantik kepa repair dan replenish skin from within. Kena baiki dulu sel tubuh baru terserlah kecantikan kulit tu. 
Apa yang saya guna?
ESP+ Vitamin E+ Vitamin C
3 serangkai ni memang sangat best dan saya suka! Mmg banyak menolong kulit saya menjadi lebih baik. Memang sangat happy! Parut jerawat dah berkurangan dan hilang, jeragat juga sama dan STRETCH MARK masa pregnant dan sebelum pregnant pun xda lagi!!

ESP
Mengandungi Protein, ESP menggalakkan proses pemulihan sel rosak kepada sel sihat untuk fungsi badan yang sempurna sebab sel badan memerlukan protein untuk proses 'salin kulit' setiap 21 hari, menyingkirkan sel mati dan diganti dengan sel baru. Membantu mengurangkan parut dan cela.

Vitamin E
Vitamin E plak adalah vitamin antioksidan. Penting untuk menjaga sel-sel agar tidak dirosakkan oleh radikal bebas. Kandungan Grape Seed Extract yang bertindak sebagai antioksida berperanan untuk menghilangkan parut.

Vitamin C
Antioksida yang menggalakan pengeluaran kolagen supaya kulit lebih licin, bebas jerawat, cerah. Juga membantu meningkatkan metabolisma badan serta membantu pembentukan tulang dan gigi.

Pengambilan konsisten membuahkan hasil. Tak payah nak bermake up lagi!

No comments:

Post a Comment