Monday 8 September 2014

Happy 8 months Breastfeeding

Alhamdullilah lagi 3 hari Hannah genap 8 bulan dan genap jugalah usia menyusu selama 8 bulan. Though challenge but im enjoying it. Hannah dah started to crawl dan nak berdiri. Wah cpt masa berlalu. Dan selama 8 bulan ini juga saya akan padtikan ya g badan says sihat serta Hannah mendapat khasiat votsmin dz. mineral juga. 
Dari pregnant sampai sekarang memang saya amslkan pengambilan vitamin Shaklee. Untuk berjaga malam, bekerja di disiang hari memang penat.  Dengan bantusn supplemen ini juga saya rasa badan lebih sihat dan produksi susu meningkat, di samping makan srimbsng, minum air banyak, power pimping dan regular pumping. Setiap hari juga saya akan target berapa oz yang perlu di bawa bslik setidp hari. Bukan apa bila ada target lebih kerap kita sln pump tau. Selain srntiasa bersikap positif dan pam bila masa ada kelapangan walaupun trngah memandu. Semlam bukak peti ais    Untuk simpan stok. 
Sangat suspen kalau tgk stok susu berkurangan. Takut- tskut tak cukuup untuk Hannah. Lagipun ni untuk motivate i supaya pam konsisten. Tapi kAlau waktu cuti saya prefer direct feedjng ja lebih mesra dan gembira rasanya.. I just love breastfeeding!
Love u baby.

Xoxo

Maz

No comments:

Post a Comment