Saturday 21 June 2014

VITAMIN E COMPLEX ANTI OKSIDA HEBAT!



VITAMIN E memang sinonim dengan kecantikan. Dari lotion badan, sun block, moisturizer, shampoo rambut kita akan cari selalunya yang contain Vitamin E memang i prefer yg ada Vitamin E. Sebab ia ANTI OKSIDA DAN ANTI PENUAAN! Tapi sekang ni i amalkan makan Vitamin E Complex dan buat masker! Kira rawat dari dalam dan luar. 
Vitamin E Complex ini dilengkapi dengan 10mg Selenium dan juga Grape Seed Extract.

Mengapa Selenium??
Vitamin E yang dilengkapi Selenium bertindak sebagai Anti oksida dengan menyingkirkan toksin dari badan. Tanpa Selenium Vitamin E yang dimakan akan menjadi toksin kepada badan kita.
Selain itu, ia juga meningkatkan sistem imun, menggalakkan kesihatan kulit dengan meningkatkan keanjalan kulit dengan memerangi radikal bebas yang boleh mengurangkan kolagen kulit. 
Mengapa ada Grape Seed Extract?
Kerana sifat antioksidan, ekstrak biji anggur dianggap sebagai keajaiban anti-penuaan. Antioksidan adalah nutrien yang paling penting untuk kulit. Bioflavonoids dalam ekstrak biji anggur membantu mengukuhkan dan melindungi membran sel daripada kerosakan oksidatif yang disebabkan oleh radikal bebas. Ciri-ciri antioksidannya dianggap untuk menjadi lebih kuat daripada vitamin C dan Vitamin E. Ia membantu untuk membaiki tisu penghubung di samping menggalakkan aktiviti enzim kulit. Grape Seed Extract juga membantu penyembuhan luka dengan membantu untuk menjana semula saluran darah yang rosak dan membersihkan bakteria berbahaya dari luka.
Jadi pastikan Vitamin E yang anda beli SEMULAJADI DAN DILENGKAPI SELENIUM! Sebiji sehari sahaja, sebotol memang menjimatkan duit, menyihatkan dan mencantikan anda!
Jadi cepat rebut Vitamin E ni!

No comments:

Post a Comment